تو سخت در اشتباهی

سلام
یه بنده خدایی اومده داره من و امثالمو با قوم لوط مقایسه میکنه و مارو به اونا تشبیه کرده
برای اینکه این مسئله واسه خیلی ها روشن بشه و همه اصل قضیه و نیت واقعی ما رو بفهمن من این پست رو دادم
لطفا با دقت بخونید و شما به عقل خودتوتون رجوع کنید و قضاوت کنید حق با کیه
به ادامه ی مطلب بروید 

راستی من یه چند روزی نیستم

پاسخ من:

 ممنون که میای و به من هشدار میدی

من در رابطه با این حس پسر دوستی نه تنها ناراحت نیستم بلکه خیلی هم 
خوشحالم و این حس باعث شده که من به حقیقت موجودات توجه کنم نه ظاهر و خدا رو درون خودم احساس کنم

در صمن من خودم انتخاب نکردم که پسر دوست باشم و این یه چیز غریزی هست . همونطور که شما انتخاب نکردی که از دختر خوشت بیاد

این کار اشتباهیه که شما اومدی من و امثالمو با قوم لوط مقایسه میکنی.
من با دیدن یه پسر زیبا آرامش میگیرم . آرامشی که با دیدن یه دختر نمیگیرم.

بعدشم وسعت پسر دوستی برای من و خیلی دوستای دیگم تو اینترنت در حد نگاه کردن و آرامش گرفتن هست و هیچ ربطی به هوس نداره

بهت پیشنهاد میکنم این 2 تا نکته رو یادداشت کنی و قبل از اینکه در مورد چیزی قضاوت کنی بهشون فکر کنی یکم:


*خداوند زیباست وزیبایی ها را دوست دارد*
قبل از اینکه درباره ی راه رفتن کسی اظهار نظر کنی ، کمی با کفشهایش راه برو